"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеленый бор ауылының "Ромашка" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Ромашка" села Зеленый бор при отделе образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қыңырлық пен қыңырлық" психологының кеңесі

Психологтың кеңесі
Қыңырлық пен қыңырлық

"Қыңырлық пен қыңырлық" ұғымдары өте байланысты және олардың арасында нақты шекара болмайды. Қыңырлық пен қыңырлықты жеңудің жолдары бірдей, бірақ бұл туралы кейінірек.
Қыңырлық-бұл негативизмге өте жақын психологиялық жағдай. Бұл адамның мінез-құлқының теріс ерекшелігі, ол басқа адамдардың өтініштеріне, кеңестеріне, талаптарына негізсіз және қисынсыз қарсы тұруда көрінеді. Көрінетін мотивтері жоқ қыңыр бағынбау түрі.
Қыңырлықтың көріністері:
* басталған әрекетті жалғастыру ниетінде, тіпті оның мағынасыз екендігі анық болған жағдайда да, ешқандай пайда әкелмейді.
* психологиялық қорғаныс ретінде әрекет етеді және таңдамалы сипатқа ие, яғни.бала өзінің қателік жібергенін түсінді, бірақ оны мойындағысы келмейді, сондықтан "өз орнында".
Қыңырлық, егер оны жеңу үшін шаралар қабылданбаса, мінезге айналуы мүмкін. Уақыт өте келе ол балалардың алдамшылығын тудырады, жүйке жүйесінің бұзылуына, неврозға, тітіркенуге әкелуі мүмкін. Егер мұндай көріністер мектепке дейінгі жаста болса да, реактивті күйлерден созылмалы күйге ауысса, онда педагогикалық немқұрайлылықтың бастапқы кезеңі пайда болады.
Біз қыңырлықтар туралы көп айтпаймыз, өйткені барлық ақпарат жоғарыда айтылғандармен қиылысады.
ҚЫҢЫРЛЫҚТАР-бұл ақылға қонымды негізсіз әрекеттер, яғни " Мен мұны қалаймын және бәрі!!!". Олар баланың әлсіздігінен туындайды және белгілі бір дәрежеде өзін-өзі қорғаудың бір түрі ретінде әрекет етеді.
Қыңырлықтың көріністері:
* басталған әрекетті жалғастыру ниетінде, тіпті оның мағынасыз екендігі анық болған жағдайда да, ешқандай пайда әкелмейді.
• наразылық, ашуланшақтық, жылау.
* қозғалтқыштың шамадан тыс қозуында.
Нәзік жүйке жүйесі қыңырлықтың дамуына ықпал етеді.
Ата-аналар балалардың қыңырлығы мен қыңырлығы туралы не білуі керек:
1. Қыңырлық пен көңіл-күй кезеңі шамамен 18 айдан басталады.
2. Әдетте, бұл кезең 3,5-4 жаста аяқталады. Кездейсоқ шабуылдар
3. егде жастағы қыңырлық та қалыпты нәрсе.
4. Қыңырлықтың шыңы өмірдің 2,5 - 3 жылында болады.
5. Ұлдар қыздарға қарағанда қыңыр.
6. Қыздар ұлдарға қарағанда жиі әрекет етеді.
7. Дағдарыс кезеңінде балаларда күніне 5 рет қыңырлық пен көңіл-күй шабуылдары болады. Кейбір балаларда-19 есеге дейін!
8. Егер 4 жасқа толған балалар әлі де жиі қыңыр және қыңыр болып қала берсе, онда бұл, ең алдымен, баланы ата-анасымен басқарудың ыңғайлы әдісі ретінде "тұрақты қыңырлық", истерика туралы. Көбінесе бұл баланың қысымына ұшыраған ата-аналардың келісімді мінез-құлқының нәтижесі, көбінесе олардың тыныштығы үшін.
Ата-аналар балалардағы қыңырлық пен көңіл-күйді жеңу үшін не істей алады:
1. Қыңырлық пен көңіл-күйге көп мән бермеңіз. Шабуылды ескеріңіз, бірақ бала үшін көп уайымдамаңыз.
2. Шабуыл кезінде жақын болыңыз, оған сіз оны түсінгендей сезініңіз.
3. Осы уақытта балаңызға ештеңе шабыттандыруға тырыспаңыз-бұл пайдасыз. Ант берудің мағынасы жоқ, ұрып-соғу оны одан сайын қоздырады.
4. Балаңызбен мінез-құлқыңызда табанды болыңыз, егер олар "жоқ" десе, осы пікірді жалғастырыңыз.
5. Баланың шабуылы қоғамдық жерде болған кезде де бас тартпаңыз. Көбінесе бір ғана нәрсе көмектеседі-оны қолынан ұстап, алып кету.
6. Истерика мен көңіл-күй көрермендерді қажет етеді, бөгде адамдардың көмегіне жүгінбеңіз: "қараңызшы, қандай жаман қыз, Ай-яй-яй!". Балаға бұл тек қажет.
7. Алдауға тырысыңыз: "о, менде қандай қызықты ойыншық бар (кітап, нәрсе)!". Мұндай алаңдататын маневрлер капризуланы қызықтырады және ол тынышталады.
8. Арсеналдан өрескел тонды, айқындықты, "биліктің күшімен бұзуға" деген ұмтылысты алып тастаңыз.
9. Қарым-қатынастың тыныш үні, ашуланшақтықсыз.
10. Концессиялар, егер олар педагогикалық тұрғыдан орынды болса, оқу процесінің логикасымен негізделген болса, орын алады.
Келесі тармақтар ескертуде және қыңырлық пен қыңырлыққа қарсы күресте өте маңызды. Бұл ата-аналар мен балалар арасындағы қарым-қатынасты ізгілендіру туралы, атап айтқанда, баланы қандай жағдайда жазалауға және ұрысуға болмайды, қашан мақтауға болады және қажет:
1. МҰНЫ МАҚТАУҒА БОЛМАЙДЫ:
* қол жеткізілген жұмыс емес.
• мақтауға жатпайды (Сұлулық, күш, ептілік, ақыл).
* аяушылықтан немесе ұнағысы келетіндіктен.
2. МАҚТАУ КЕРЕК:
* әрекет үшін, орындалған әрекет үшін.
* баламен әрдайым мақтау, мақұлдау арқылы ынтымақтастықты бастаңыз.
* баланы таңертең, мүмкіндігінше ертерек және түнде мадақтау өте маңызды.
* мақтаусыз мақтай білу (мысалы: көмек сұрау, ересек адам сияқты кеңес беру). Жазалар туралы толығырақ тоқталу керек.
1. ҚАШАН ЖАЗАЛАУҒА ЖӘНЕ ҰРЫСУҒА БОЛМАЙДЫ:
1. бала ауырады, ауырады немесе аурудан кейін қалпына келеді, өйткені бұл кезде баланың психикасы осал және реакцияны болжау мүмкін емес.
2. бала тамақтанғанда, ұйқыдан кейін және ұйықтар алдында.
3. бірдеңе сәтсіз болған барлық жағдайларда (мысалы: сіз асығыс болсаңыз және бала шілтер байлай алмаса).
4. физикалық немесе психикалық жарақаттан кейін (мысалы: бала құлады, сіз оны кінәлі деп санайсыз).
5. бала қорқынышпен, немқұрайлылықпен, ұтқырлықпен және т.б. жеңе алмаған кезде, Бірақ көп тырысты.
6. оның әрекетінің ішкі себептері сізге түсініксіз болған кезде.
7. сіз өзіңіз болмаған кезде.
7 ЖАЗАЛАУ ЕРЕЖЕЛЕРІ:
1. жаза денсаулыққа зиян тигізбеуі керек.
2. егер күмән туындаса, онда жазаламағаныңыз жөн (мысалы: сіз балаңыздың теріс қылық жасағанына сенімді емессіз немесе жасалған әрекеттің жазаға лайық екендігіне күмәнданасыз, яғни "мүмкін болған жағдайда" жазалау мүмкін емес.
3. 1 теріс қылық үшін-бір жаза (ескі күнәларды еске түсіру мүмкін емес).
4. кеш жазалаудан гөрі жазаланбаған жақсы.
5. біз жазалап, көп ұзамай кешіруіміз керек.
6. егер бала сізді әділетсіз деп санаса, онда ешқандай нәтиже болмайды, сондықтан балаға не үшін және не үшін жазаланғанын түсіндіру маңызды.
7. бала жазадан қорықпауы керек.
Әрине, отбасылық тәрбиеде барлық ережелер мен қажетті шарттарды қолдану өте қиын, бірақ әр ата-ана жоғарыда айтылғандардың ішінен жетіспейтін бөлікті таңдайды, осылайша сіздің отбасыңызда қалыптасқан білім беру стратегиясын толықтырады.

Жаңартылған күні: 22.02.2023 12:30
Құрылған күні: 22.02.2023 12:30

Текст