"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеленый бор ауылының "Ромашка" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Ромашка" села Зеленый бор при отделе образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ойын арқылы оқыту» - біздің тәжірибе

"Ойын арқылы оқыту" - біздің тәжірибеміз
Мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйесі жаңару мен даму жағдайында. Жаңа мемлекеттік стандарт мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру қызметінің негізін үлгілік оқу жоспарымен реттелетін мұғалімнің қызметі емес, бала педагогикалық процестің субъектісі ретінде анықтайтынын атап көрсетеді. Ойын іс-әрекетінің біртіндеп күрделене түсетін міндеттері баланың шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, өз бетінше алға жылжуына және жетілдірілуіне мүмкіндік береді, ал ойын ойын-сауық, демалыс бола отырып, адами қатынастарды, олардың өмірдің әртүрлі салаларындағы көріністерін оқытуға, шығармашылыққа, модельдеуге айнала алады. Білім беру процесін ұйымдастырған кезде мұғалімдерге келесі принциптерге назар аудару ұсынылады:
- ойын арқылы оқыту;
-балалар іс-әрекетінің түрлерін интеграциялау арқылы балаларды дамыту (ойын, қозғалыс, танымдық, зерттеу, еңбек, эксперименттік, балалардың өзіндік іс-әрекеті.
Ойын эксперименттік қызметі
Ойын эксперименттік іс-әрекетінде мұғалім балаларға сұрақтарға жауап табуға мүмкіндік береді, олар пәндерді өз бетінше оқып, шешім қабылдайды. Ол үшін күндізгі уақытта балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін, соның ішінде ойын түрінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру қарастырылған
балалардың мүдделері. Бала оқытудың белсенді қатысушысы болып табылады және өзі әлем туралы өзінің түсінігін қалыптастырады. Балалардың дамуы шаршамай өтеді, олар үшін қызықты ойын түрінде балалар бастама көтереді. Өткізілген эксперименттік ойындар бөлінеді:
* Анықтаушы (басқа объектілермен және құбылыстармен байланыссыз объектінің қандай да бір күйін немесе бір құбылысты көруге мүмкіндік береді);
* Салыстырмалы (процестің динамикасын көруге немесе объект күйінің өзгеруін белгілеуге мүмкіндік береді);
* Жалпылау (бұрын немесе жеке кезеңдерде зерттелген процестің жалпы заңдылықтарын бақылайтын эксперименттер)
Рөлдік ойындар
Еркін сюжеттік ойын-мектеп жасына дейінгі балалар үшін ең тартымды әрекет. Оның тартымдылығы ойында баланың еркіндіктің ішкі субъективті сезімін, оған заттардың, әрекеттердің, қатынастардың бағыныштылығын сезінетіндігімен түсіндіріледі-практикалық өнімді іс-әрекетте қарсылық көрсететін барлық нәрсе қиындықпен беріледі.
Мұғалімдер іс жүзінде сюжеттік ойынды модельдеу арқылы ұйымдастыруға көзқарасты жүзеге асырады. Әзірленген модельге сүйене отырып, мұғалім балаларға эпизодтарды, бұрын байқалған оқиғаларға қатысушылардың әрекеттерін еске түсіруге, оларға кім қатысатынын, әр кейіпкердің міндеттерін, олардың қарым-қатынастарының мазмұнын дәл қалпына келтіруге көмектеседі. Модельдеу процесінде тәрбиешінің міндеті-баланың қолындағы мүмкіндіктерді барынша жаңартуды қамтамасыз ететін ойынға басшылықты ұйымдастыру. Осылайша, ойынды тиімді және жігерлі жоспарлау, біртіндеп күрделі ойын дағдыларын беру жүреді.
Рөлдік ойындар балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып топтарда өткізіледі, балалардың еркін шығармашылық формаларына, оның ішінде балалардың дамуының маңызды факторлары ретінде сюжеттік ойынға көп көңіл бөлінеді. Әр жас тобында ойын картотекасы жасалып, тиісті ойын ортасы дайындалды.
Дидактикалық ойындар:
Мұғалімдер балалармен бірге ойнайды, ережелермен таныстырады, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға үйретеді. Ересек адам ойынды өрістетеді, белгілі бір терминдерді үйретеді, оқушылардың жасына сәйкес ойын құру тәсілдерін біртіндеп қиындатады. Әр жас тобындағы ойын картотекасы. Заттармен ойындар, үстел үсті және сөздік ойындар. Мазмұны бойынша дидактикалық ойындар математикалық, табиғаттану және басқалармен танысу, бейнелеу, сөйлеу және музыкалық мазмұн мәселелерін шешеді.
Драматизация ойындары және театрландырылған іс-шаралар:
Оқытудың ойын қызметінің бұл түрі таңдалған жұмыстың күрделілігіне байланысты барлық жастағы топтардың балаларымен өткізіледі. Мұғалімдер рөлге үйренуге, өз әрекеттерін ойынның басқа қатысушыларымен үйлестіруге көмектеседі.
Оқиғаларды, іс-әрекеттерді, кейіпкерлерді іздеумен бірге кейіпкерлерді, бейнені беру әдістерін талқылау эмпатия сезімін тудырады, балаларды қоршаған әлемге мұқият қарауға, адами қатынастардағы жақсылық пен жамандықты ажырата білуге үйретуге шақырады, яғни.жеке тұлғаның қалыптасуына, баланың жоғары моральдық критерийлері мен бағалауларын қалыптастыруға белсенді ықпал етеді. Сахналауға қатысу біздің оқушыларымызға бастамашылық пен шығармашылықты көрсетуге кең мүмкіндік береді,
Театрлардың барлық түрлері балаларға үлкен қуаныш сыйлайды: қуыршақ, үстел, саусақ, көлеңке, жалпақ ойыншықтар театры, сурет театры. Театрландырылған спектакльдердің барлық түрлері балалар үшін қызықты, оларға тікелей белсенді реакция тудырады, жақсы сезімдерді тәрбиелейді, жалпы драматизация ойындарына және жеке кейіпкерлерге - қуыршақтарға, ойыншықтарға, суреттерге өз көзқарастарын білдіруге мүмкіндік береді, спектакльге еліктеуге деген ұмтылысты тудырады - оны ойыншықтардың көмегімен өздігінен көбейту, балалардың шығармашылық бастамасын ынталандыру. Топтарда тиісті материалдық база құрылды ойынның осы түрін жасау үшін атрибуттар мен костюмдер бар.

Ашық ойындар:
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарым-қатынасы мақсатты педагогикалық құрал ашық ойын болған кезде тиімді қалыптасады, онда бала құрдастарымен қарым-қатынас ережелерін игереді, өзі өмір сүретін қоғамның адамгершілігін игереді, осылайша балалардың қарым-қатынасына ықпал етеді. Режимдік сәттерді өткізу барысында мұғалімдер ұжымды біріктіру үшін ашық ойындарды пайдаланады, дәл осы кезеңде олардың арасындағы қарым-қатынасты дамытуға көп көңіл бөлінеді. Балаларда ойынның осы түрін қолдану барысында бір-біріне деген көзқарас туралы мағыналы моральдық идеялар қалыптасады.
Интерактивті ойындардың картотекасы құрылды:" не артық"," викторина ойындары"," Ертегіні тап"," суретті үлгіге сәйкес жина"," Есте сақта және жауап бер"," жемістер мен көкөністер"," құйрық " және т.б. олар балалармен өткен материалды бекіту үшін қолданылады. Әртүрлі электронды дене шынықтыру және көзге арналған гимнастикалық жаттығулар жиналып, белсенді қолданылады.
Мұғалімдер балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін ұйымдастыруды тек топта ғана емес, ұйымдастырылған іс-әрекеттің уақытында ғана емес, сонымен қатар күннің бірінші және екінші жартысында барлық режимдік сәттерде де өткізеді.
Оқу-тәрбие процесін ойын түрінде жоспарлау кезінде балалар іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі формаларының, әдістері мен әдістерінің өзгергіштігі мен қолданылуы ескеріледі.

Жаңартылған күні: 05.10.2022 20:29
Құрылған күні: 29.10.2022 19:45

Текст