"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеленый бор ауылының "Ромашка" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Ромашка" села Зеленый бор при отделе образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Топта жайлы жағдай жасаудағы тәрбиешінің рөлі

"Топта жайлы жағдай жасаудағы тәрбиешінің рөлі"
Тәрбиеші-бұл тек мамандық емес, бұл кез-келген адам белгілей бермейтін кәсіп, бұл кәсіпке лайық болу керек, өз еңбегіне, талантына, үнемі өзгеруге, жетілдіруге деген ұмтылысына қызмет ету керек.
Жақсы тәрбиеші әрдайым баланы қалай баурап, бос ұстау керектігін біледі, оған ата-анасымен қиын қоштасуды жеңуге көмектеседі. Мұғалім олардың мәселелеріне шын жүректен қызығушылық танытқан кезде балалар өте нәзік сезінеді. Балалар мұндай тәрбиешілерді өте жақсы көреді және оларды әрдайым жылулық пен нәзіктікпен еске алады, тіпті балабақша қабырғаларынан шығып кетеді.
Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басының сәтті дамуы, оқу және тәрбие міндеттерінің тиімділігін арттыру, қолайлы, эмоционалды қалыптасу көбінесе тәрбиешінің балалармен рөлі қаншалықты үлкен болатындығымен анықталады және оның өз қызметінде функцияларды орындауын білдіреді:
Тәрбиеші баланың даралығын зерттейді, дамып келе жатқан тұлғаның ха-актерін талдайды
Тәрбиеші балалардың қарым-қатынас, мінез-құлық мәдениетін игеруіне ықпал етеді, балалардың сәтті әлеуметтік бейімделуіне ықпал етеді
Құрдастар тобындағы қарым қатынасқа әсер етеді
Климов е. а. өз кітабында "баланың жеке басының дамуы-бұл жүйелі кәсіби "күтімді "қажет ететін" күлкілі "гүл". Балаға оның жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес әлеуметтік бейімделу қабілетін нығайтуға және алуға көмектесетін қолдау қажет. Баланы қолдаудың маңызды тәсілі-бұл тәрбиешінің өзін-өзі көрсетуі, өйткені тіпті ең кішкентай бала да мұқият жасырылмаса да, өзіне деген көзқарасты сезінеді. Қолдау "көзге көз" деген сұраулы, қатысы бар немесе еркелететін көзқараспен, қайырымды қимылмен, "жабық" күлімсіреумен, баланы өзіне орналастыру және оған тиімді әсер ету үшін жеңіл тактильді жанасумен көрсетілуі керек-ашық, шынайы мінез-құлық, ашық жанашырлық, ынтымақтастық білдіру қажет. Тәрбиеші-мұғалімнің сапалы түсініктері қандай?
Бұл:
толерантты
сақ сыпайы
көмек
мақұлдау шарты
ынтымақтастық
ақкөңіл
ашық
белсенді тыңдаушы
Тәрбиешінің осы мінез-құлқының арқасында балалар өздерін іштей еркін және еркін сезінеді, бұл олардың қадір-қасиетін, батылдығын, өзіне деген сенімділігін дамытуға оң әсер етеді.
Тәрбиешінің міндеті-жағымды эмоционалды атмосфераны құру ғана емес, сонымен бірге эмоционалды қиындықтарды жеңу. Мұғалім өз жұмысында әртүрлі психогимнастикалық ойындарды, түзету және дамыту жаттығуларын, шығармашылық, сю-жетпіс рөлдік ойындарды, драматизация ойындарын, түрлі зерттеулерді қолдана алады. Мысалы, таңертең "жылулық пен доброта бер"сияқты ойындарды өткізу немесе күн сайын "достар шеңберінен" бастау жақсы, оның барысында сіз балалар кешті қалай өткізгенін,қызықты нәрсені білгендерін, олармен қуанышты жаңалықтармен бөлісе аласыз.
Жұмыста балаларды са-өрнектеуге үйрететін заманауи ойындарды қолдану тәрбиешіге әр баланы түсінуге көмектеседі. Бұл "комплемент", "қиял", "Сәулетшілер", "дизайнерлер"сияқты ойындар. Бұл ойындар ұжымдағы жалпы атмосфераға әсер етеді.
Баланың жайлы психоэмоционалды жағдайын қалыптастыру үшін тәрбиешілерге өз жұмысыма келесі әдістерге сүйенуді ұсынамын:
1. Сенімділік ортасын құру - тәрбиеші
әр баланың жетістігіне деген сенімін баса көрсетеді, қолайлы қарым-қатынас атмосферасын жасайды және
өзара әрекеттесу, қиындықтар мен мүмкін болатын әдістерді болжайды.
2. Қарым-қатынастағы жеке тұлғаға, әр баланың оқыту мен тәрбиелеудегі жеке мүмкіндіктеріне баса назар аударады, сондықтан кез-келген талқылау сұрақтары құпталады.
3. Шығармашылық ынтымақтастық - мұғалім өзін балалармен сәйкестендіреді, қиялдауға және жазуға деген ұмтылысты дамытады, тиімді өзара әрекеттесу, ұжымда бірігу мақсатында бірлескен іс-әрекетті ұйымдастырады.
4. Баланың жетістіктеріне баса назар аударады, оларды ерекшелейді, Мақтайды.
5. Достық ортасы, тәрбиеші достық қарым-қатынаста болуы керек, эмоционалды түрде балаларды тыңдай білуі керек. Эмоционалды реакцияларды фактілерден бөлу.
6. Мақұлдау арқылы балалардың сөйлеуін белсендіреді,.
Қайталау, қайталау.
7. Сөйлеу қолдау сипатына ие болуы керек: түсінікті, бейнелі, презентацияның реттілігі, бастысы, эмоционалды бояумен.
8. Ынталандыру болуы керек: қызығушылық, тікелей
үндеу, салыстыру, таңқаларлық сұрақтар.
9. Өзіне-өзі көмектесу-өз бетімен әрекет етуге мүмкіндік беру, таңдау жасай білу
Бала көп нәрсені көруі, естуі, өз жолымен жүруі, қорқынышымен "күресуі", қиындықтарды жеңуді үйренуі, пони-өзінің және басқалардың анасы.
Баланың жайлы психо - эмоционалды жағдайын қалыптастырудағы тәрбиеші-мұғалімнің рөлі психикалық және психологиялық денсаулықты сақтау және нығайту болып табылады. Жайлылықтың моральдық-психологиялық атмосферасын құру баланың ішкі әлеміне, оның сезімдері мен тәжірибелеріне, хоббиі мен қызығушылықтарына, қабілеттері мен біліміне назар аударуды қамтиды.

Жаңартылған күні: 23.01.2023 17:51
Құрылған күні: 23.01.2023 17:51

Текст