"Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Зеленый бор ауылының "Ромашка" бөбекжайы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли- сад "Ромашка" села Зеленый бор при отделе образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мектепке бейімделу" ата-аналарға кеңес беру

Ата-аналарға кеңес беру
МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕЛУ

Дайындаған: психолог Те е. в.

Баланың мектепке қолайлы бейімделуінің негізгі көрсеткіштері:
 адекватты мінез құлықты қалыптастыру;
 оқушылармен және мұғаліммен байланыс орнату;
 оқу іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру.
Мектеп-бұл баланың өмірі мен іс-әрекетінің жаңа жағдайлары, бұл үлкен физикалық және эмоционалдық жүктемелер. Бүкіл өмір өзгереді: бәрі мектепке, мектеп істеріне және алаңдаушылыққа бағынады. Оқытудың басталуы өте стресстік кезең болып табылады, өйткені мектеп алғашқы күндерден бастап балаға өзінің бұрынғы тәжірибесімен тікелей байланысты емес, бірақ физикалық және интеллектуалдық күштерді барынша жұмылдыруды қажет ететін бірқатар міндеттер қояды. Барлығы қиын: оқу режимінің өзі (үзілістермен "қалаған кезде" емес, ұзақ 35-40 минуттан кейін) және бірден бөлісуге болмайтын жаңа әсерлердің көптігі және эмоциялар. Мұғалімнің ойына алаңдамау және оны ұстану қиын, белгілі бір қалыпта отыру және ұзақ отыру қиын.
Мектеп баланың алдына қоятын негізгі міндеттердің бірі-олардың белгілі бір білім, Дағдылар мен дағдыларды игеру қажеттілігі. Барлық балаларда оқуға деген ұмтылыс бірдей болғанымен, оқуға деген шынайы дайындық өте әртүрлі. Сондықтан интеллектуалды дамудың нақты деңгейі, есте сақтау қабілеті нашар, ерікті зейіннің, ерік-жігердің және оқу кезінде қажет басқа да қасиеттердің даму деңгейі төмен балада оқу іс-әрекетін ұйымдастыру процесінде өте үлкен қиындықтар болады.
Бейімделу сипаты көбінесе баланың денсаулығына байланысты. Дені сау балалар, әдетте, әдеттегі өмір салтын өзгертуге оңай төзеді. Оқу жылы бойы олар өздерін жақсы сезінеді, жоғары, тұрақты жұмыс қабілеттілігін сақтайды, бағдарламаны сәтті игереді.
Осылайша, мектепке бейімделу күрделі және ұзақ процесс, өте қарқынды және жауапты. Бейімделудің сәттілігі көптеген факторларға байланысты: психологиялық, физикалық және функционалдық даму деңгейі, денсаулық жағдайы. Мұның бәрі мектепке дайындықты бірге анықтайды.

                  БОЛАШАҚ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТА-АНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН ЖАДЫНАМА

1. Баланың мектеп оқушысы болуға деген ұмтылысын қолдаңыз. Сіздің мектептегі істері мен уайымдарына деген шынайы қызығушылығыңыз оның алғашқы жетістіктері мен мүмкін қиындықтарына байыпты қарау бірінші сынып оқушысына оның жаңа жағдайы мен қызметінің маңыздылығын растауға көмектеседі. Балаңызға мектеп жылдары туралы айтыңыз, бұл оның мектепке деген қызығушылығын арттырады.

Денсаулық жағдайын қадағалаңыз және барлық анықталған ауытқуларды қалпына келтіріңіз.
Тәрбиешілерден алдын-ала, кем дегенде бір жыл ішінде баланың қаншалықты "жетілген" немесе "жетілмеген" екенін біліңіз немесе үйде баланың мектептегі жетілуіне индикативті тест жасаңыз. Егер бала жетілген болса, оны әлі де психологиялық тұрғыдан мектепке дайындаңыз, сонда күткен барлық қиындықтарға. Егер нәресте шартты түрде жетілген болса және қарапайым мектепте оқи алса, психолог пен педиатрдың ұсыныстарын қолдана отырып, қандай да бір жолмен "жетілген", тіпті "жетілмеген" критерийлерді жасауға тырысу керек. Егер сіздің балаңыз дайын болмаса, ешқандай жағдайда Сіздің өтінішіңіз бойынша мектепке жазылуға ұмтылмаңыз. Егер бала дайын болса, сізге тек медициналық-психологиялық комиссияда кеңес беретін мектепті таңдау керек.
Балаңызбен ол бірге болатын ережелер мен нормаларды талқылаңыз
мектепте кездесті. Олардың қажеттілігі мен орындылығын түсіндіріңіз.
Сіздің балаңыз мектепке оқуға келді, ол бірден сәтсіздікке ұшырауы мүмкін, бұл табиғи нәрсе, баланың қателесуге құқығы бар.
Бірінші сынып оқушысымен бірге күн тәртібін жасаңыз, оның сақталуын қадағалаңыз.
Оқу дағдыларын меңгерудің бастапқы кезеңінде баланың мүмкін болатын қиындықтарын жіберіп алмаңыз. Егер бірінші сынып оқушысында, мысалы, логопедиялық проблемалар болса, бірінші курста олармен күресуге тырысыңыз.
Бірінші сынып оқушысын табысқа жетуге деген ұмтылысында қолдаңыз. Әр жұмыста оны мақтауға болатын нәрсені табыңыз. Есіңізде болсын, мақтау және эмоционалды қолдау ("Жарайсың!", "Сіз өте жақсы жұмыс жасадыңыз!") адамның интеллектуалды жетістіктерін айтарлықтай арттыра алады.
Егер сіз баланың мінез-құлқына, оның оқу істеріне қатысты бірдеңе туралы алаңдасаңыз, мұғалімнен немесе мектеп психологынан кеңес пен кеңес сұраудан тартынбаңыз.
Мектепке барған кезде сіздің балаңыздың өмірінде сізден гөрі беделді адам пайда болды. Бұл мұғалім. Бірінші сынып оқушысының мұғаліміңіз туралы пікірін құрметтеңіз.
            ИДЕАЛ БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПОРТРЕТІ

1.Педагогикалық дайындық:
* оқу дағдылары;
* жазу дағдылары;
* сурет салу дағдылары;
* дыбыстық сөйлеу мәдениеті (таза сөйлеу);
* сұраққа толық жауап бере алады;
* жақсы сөздік;
* жақсы жалпы хабардарлық.
 2. Интеллектуалды дайындық:
* ойлаудың негізі ретінде қабылдаудың саралануы;
* дамыған қиял;
* кеңістік пен уақыт бойынша жақсы бағдар;
* көрнекі-бейнелі ойлау дамыған (қоршаған шындық құбылыстарында маңызды нәрсені ажырата білу, сондай-ақ оларды салыстыру, ұқсас және керемет көру қабілеті);
* қолдың ұсақ моторикасы дамыған (қарындаш, қалам, қайшы, сурет салу дағдылары);
* жақсы жады;
* сөйлеудің реттеуші функциясы дамыған (ауызша нұсқауларды орындайды);
* зияткерлік белсенділік (оқу міндетін қызметтің дербес мақсатына айналдыру мүмкіндігі);
* абстрактілі-логикалық ойлаудың алғышарттары(символдарды түсіну, сұрақтарды тұжырымдау, өз бетінше ойлау, құбылыстардың себептерін табу және қарапайым қорытынды жасау қабілеті).

3. Мотивациялық дайындық:
* танымдық қызығушылықтардың ауырлығы;
* оқушының рөлін игеруге деген ұмтылыс (мектепке барғысы келеді, портфолиосы бар және т. б.);
* мектеп пен мұғалім қоятын талаптар жүйесін қабылдау.

 4. Эмоционалды-ерікті дайындық:

* өз мінез-құлқыңызды басқара білу (сабақта, үзіліс кезінде);
* бір сабақ ішінде және оқу күні ішінде жұмыс қабілеттілігін сақтау;
* эмоционалды тұрақтылық (эмоцияны реттеу);
* ерікті зейінді реттеу (шоғырлану, тұрақтылық, зейінді ауыстыру);
* импульстарды кешіктіре білу (мысалы, әңгімеде басқалардың сөзін бөлмеу);
* ерікті күш салу арқылы әрекетті ұзарту мүмкіндігі.


5. Коммуникативті дайындық:
* ересектермен және балалармен қарым-қатынас жасауға деген ұмтылыс;
* мұғаліммен байланыс орнату мүмкіндігі;
* қашықтық сезімін сақтау;
* ересектермен жеке қарым-қатынас жасау қабілеті (жағдайға қарсы);
* құрдастарымен байланыс орнату мүмкіндігі;
* балалар ұжымына кіріп, онда өз орнын таба білу;
* бірлескен жұмысты орындау мүмкіндігі;
* құрдастарымен тең қарым-қатынасты сақтай білу.

Жаңартылған күні: 17.02.2025 19:38
Құрылған күні: 17.02.2025 19:38

Текст