Біздің балабақша Зеленобор мектеп –гимназиясымен сабақтастық бойынша жұмыс жүргізуде. Және бұл жұмыс жай ғана жүріп жатқан жоқ, бірақ ол жоғары нәтиже береді, бұл оның қажеттілігін көрсетеді.
Бастауыш мектеп мектепке дейінгі білім беруден басталады. Қазіргі уақытта білім беру сатылары арасындағы сабақтастықтың жалпы принциптерін анықтау мәселесі ерекше өзектілікке ие болды. Бұл мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің көп вариантты білім беру кеңістігіне байланысты. Мектепке дейінгі және мектептегі білім беру сатылары арасындағы сабақтастық тек балаларды мектепте оқуға дайындау ретінде түсінілмеуі керек. Балалардың мектепке ауысуын жұмсақ ету керек, мұғалімдер мектепке дейінгі ұйымда жұмыс істеудің формалары мен әдістерімен мұқият танысып, бірінші сынып оқушыларына жаңа жағдайларға тезірек бейімделуге көмектесуі керек.
Мектепке дейінгі ұйымда да, мектепте де білім беру процесі баланың жеке басының қалыптасуына бағынуы керек: оның құзыреттілігін, шығармашылығын, тәуелсіздігін, жауапкершілігін, еріктілігін, өзін – өзі тануы мен өзін-өзі бағалауын, мінез-құлық бостандығы мен қауіпсіздігін дамыту. Демек, балабақша мен мектеп арасындағы сабақтастықтың негізі: қызығушылықты дамыту; шығармашылық мәселелерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту; баланың интеллектуалды және жеке дамуына бағытталған шығармашылық қиялды қалыптастыру; қарым-қатынасты дамыту (ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау мүмкіндігі).
Балаларды мектепке қабылдау кезінде баланың психологиялық даму деңгейі маңызды. Ол ішкі ұстанымы болған кезде мектеп оқушысы болады, бұл мектеп өмірімен байланысты тұрақты аффективті кешендер болмаған кезде мүмкін болады. Осы жастағы оқыту мен тәрбиенің жетекші бағыттары арасындағы өзара әрекеттесу баланың одан әрі дамуына әсер етеді. Мектепте болу ыңғайлылығы оқыту жүйесін ұйымдастыруға байланысты болмауы керек, сондықтан мектепке дейінгі және бастауыш буын арасындағы сабақтастық баланың үздіксіз білім алуының шарттарының бірі болып табылады.