Баланың мінез – құлқындағы мәселені шешудің ең тиімді әдісі-мамандардан, ең алдымен балабақша педагог-психологынан көмек сұрау.
Психологтың міндеті-тәрбиешілердің балаға деген талаптарын тыңдау, олардың қарым-қатынасын бақылау, қажетті ұсыныстар беру. Педагог-психологқа тәрбиешілермен үнемі сабақтар мен семинарлар өткізуді, проблемалы балалармен жұмыс ерекшеліктерін түсіндіруді тапсырыңыз.
Егер педагог-психологтың ұсыныстары орындалса, бірақ оң нәтиже бермесе, әдіскердің жұмысына қосыңыз. Мүмкін, балаға жеке сабақтар көрсетіледі. Әдіскер мұндай жұмысты жоспарлауға көмектеседі. Баланың ата – анасымен сөйлесіңіз-сабақтарды олардың рұқсатынсыз өткізуге болмайды.
Құмды терапия проблемалы балалармен сабақ үшін өте қолайлы: құмға сурет салу, құмда композициялар жасау, дымқыл құмнан жасалған ғимараттар. Құм балаға тыныштандырады. Сондай-ақ, ертегі терапиясының техникасын қолдануға болады. Ертегілерді ойнау қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі, ал олардың құрамы қиял мен бастаманы дамытады.
Баланың проблемалары дамудың және әлеуметтік бейімделудің бұзылуынан туындауы мүмкін. Оларды кешенді тексеру арқылы анықтауға болады. Оны жүргізу үшін балабақшаның психологиялық-медициналық-педагогикалық консилиумын (ПМПК) жинаңыз. ПМПК құрамына топ тәрбиешісін, педагог-психологты, логопедті, медицина қызметкерін, арнайы мамандарды, әдіскерді қосыңыз. Консилиум мүшелері арасында міндеттерді бөліңіз.